A continuación te presentamos nuestra lista de aplicaciones para Herramientas ECM. Los filtros te ayudarán a acotar los resultados para que encuentres exactamente lo que estás buscando.

32 aplicaciones
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Crea, organiza y analiza el trabajo con tu equipo.
Confluence es un espacio de trabajo compartido para crear y administrar todo tu trabajo. Desde hojas de ruta de productos hasta informes creativos, ayuda a tu equipo a hacer su mejor trabajo juntos. Saber más sobre Atlassian Confluence
Crea, busca y utiliza el contenido cuando lo necesites.
Bynder es un galardonado software de marketing que permite a las marcas crear, encontrar y utilizar fácilmente contenidos, tales como documentos, gráficos y videos. Saber más sobre Bynder
Da vida a tus documentos en los dispositivos móviles.
Lucidpress ayuda a los equipos a centralizar, crear, actualizar y compartir contenido. Desde propuestas y presentaciones, estas plantillas con cierre inteligente mantienen a todos centrados en la marca. Saber más sobre Lucidpress
Software de gestión documental
M-Files DMS es un software de gestión documental que se integra con Windows Explorer y todas las aplicaciones de Windows, tanto en la nube como en las instalaciones locales. M-Files DMS se puede utilizar para buscar, almacenar, compartir y administrar todos los tipos de archivos, incluidos documentos de Word, hojas de cálculo de Excel,... Saber más sobre M-Files
Soluciones de trabajo digital adaptadas a la empresa
Las soluciones de Digital Workplace combinan intranet, colaboración, mensajería, formación y más de 50 integraciones incorporadas para mejorar el rendimiento empresarial en un único sistema. Saber más sobre MangoApps
Powerful enablement for your sales and marketing teams
Drive stronger execution with marketing and sales to convert leads into customers by putting the right content into the right hands for every selling situation. Saber más sobre Seismic
Enterprise content management solution
Automate & integrate the management and control of documents, business processes & records using one application Saber más sobre OnBase
Cloud-based & on-premise document management
DocuWare is a document management system for transferring paper-based and digital assets into collective quantifiable resources. Emails, invoices, contracts and other business documents can be brought together and unified into a cohesive online information resource, eliminating the need for paper. Saber más sobre DocuWare
Scalable document management & process management software
Laserfiche is a leading global provider of enterprise content management software empowering organizations to take control of information and business processes. Saber más sobre Laserfiche
Enterprise automation solution with OCR capabilities
DocuPhase is a web-based enterprise automation solution for businesses of all sizes, used in industries such as finance, healthcare, manufacturing, customer service, and HR, that comes with workflow automation, robotic process automation, and optical character recognition (OCR) features. Saber más sobre DocuPhase
Enterprise content management & process automation platform
Xerox DocuShare (Flex) is a cloud-based content management SaaS designed for enterprises, SMB's and organizational departments, supporting the capture, management and sharing of all paper and digital documents, workflow automation, plus a number of feature add-ons including web forms and mobile apps Saber más sobre DocuShare
The last CMS you'll ever need.
Break through the limitations of your current CMS with the Fastest CMS on the market. Faster to build, manage, and deploy. Saber más sobre Agility CMS
Image upload & storage service
Use Cloudinary to allow your users to securely upload images to your websites and mobile apps. Supports image storage and manipulation. Saber más sobre Cloudinary
Windows document management
Document Locator is a document management solution with full Windows integration supporting task automation and paperless office deployment Saber más sobre Document Locator
Build Smarter Solutions for Today's Content Challenges
Nuxeo makes it easy to build smart content applications that enhance customer experiences, improve decision making, and accelerate products to market. Saber más sobre Nuxeo
Gestión de activos digitales basada en la nube para diseñadores gráficos
NetX es una plataforma de administración de activos digitales para empresas de todos los tamaños que permite a los usuarios buscar, navegar, compartir y administrar bibliotecas de archivos digitales. Saber más sobre NetX
Solución de gestión de contenidos empresariales y gestión de documentos.
OpenKM es una solución de gestión de documentos basada en la nube que ayuda a las empresas a administrar sus documentos registrando, procesando y asegurando datos de distintas fuentes digitales. Permite a las empresas editar y compartir documentos con los miembros del equipo, lo que asegura la colaboración dentro de la organización. Saber más sobre OpenKM
Gestión de documentos para equipos de contenidos y redactores técnicos
Docsie es una plataforma de gestión de documentos basada en la nube que ayuda a los equipos de contenido a crear, actualizar, traducir, publicar y mantener la documentación de productos. Sus características clave incluyen compatibilidad con varios idiomas, flujos de trabajo de documentos, colaboración, gestión de contenido, edición de texto y... Saber más sobre Docsie
B2B marketing operating system
Kapost’s software helps make content marketing easy by managing every step of the process in a single platform with key features including a marketing calendar, workflows, and analytics, with all content types in one place. Kapost helps companies use content to drive more web visitors, nurtured leads and new sales. Saber más sobre Kapost
Document assembly & management software
Templafy is a company template management solution that ensures all employee-produced documents are completely on-brand and compliant as well as personalized. Saber más sobre Templafy
WebOps platform for agile marketing and development teams
Pantheon is a cloud-based agile development platform which provides a range of solutions including agile workflows, WebOps tools, and security features, plus hosting for Drupal and WordPress sites. The platform is aimed at both marketing and development teams, and enables agility & rapid iteration. Saber más sobre Pantheon
Base de conocimiento para equipos y organizaciones en crecimiento
Elium te ayuda a crear fácilmente un punto central para equipos en crecimiento que necesitan organizarse y acceder a contenido crucial para su trabajo. Elium es una solución moderna de gestión del conocimiento que permite a las organizaciones capitalizar mejor a sus equipos y favorecer su crecimiento en torno a la documentación clave. Saber más sobre Elium
Digital experience platform & content management solution
Centralpoint by Oxcyon is a digital experience platform & content management solution for enterprises. The cloud-based tool allows users to control knowledge, data, documents, forms, emails, learning, compliance, & more whilst also providing features for managing employees, clients & partners. Saber más sobre Centralpoint
Content management and digital commerce solution
Episerver is a cloud-based digital experience platform that assists medium to large enterprises with content management and digital marketing. Key features include customer personas, data backup, brand management, engagement tracking, and lead conversion, and third-party integrations. Saber más sobre Episerver
Content management platform for businesses of all sizes
Advantage CSP is an enterprise-class customizable content services platform that helps businesses of all sizes meet organizational workflow based on the changing needs. The solution comes with features such as format stripper, drag-and-drop sitemap, version control engine, custom templates, & more. Saber más sobre Advantage CSP
Document and business process management software
DocFinity is an online enterprise content & business process management software that is targeted at healthcare, insurance & publishing industries, among others Saber más sobre DocFinity
Enterprise content platform
The Alfresco One content platform allows organizations to fully manage any type of content - from simple office documents, to scanned images, photographs, engineering drawings, and even large video files. Alfresco's built-in workflow allows companies to automate document intensive business processes, saving time and money Saber más sobre Alfresco One
Enterprise content management software
Content Cloud is an enterprise content management solution which enables users to find, extract and transform data, before delivering it in the context needed for each business line, using federated search, content extraction, automatic indexing, records management, compliance management, and more Saber más sobre Content Cloud
Internal content creation and knowledge sharing platform
Cocoom is a content creation and knowledge sharing platform for project management and team collaboration. The internal communication tool allows managers and employees to share daily memos, visions, action plans, feedback, and more with customizable branding and templates. Saber más sobre Cocoom
Your smart assistant for the workplace
Enterprise app that uses AI to understand spoken commands & proactively sends you relevant Cards, while offering an enterprise-wide Search. Saber más sobre Digital Assistant
Create and Change Transactional Email Faster.
Dyspatch is an email production platform that helps Enterprise organizations create and change transactional and triggered emails faster, by centralizing template creation, approval, and publishing processes. Saber más sobre Dyspatch
Process automation solution for managing communications
NOVO CxP is a robotic process automation (RPA) solution, which helps businesses manage information exchange across emails, social networks, mobile applications, and other channels. The AI technology assists enterprises with implementing data conversion processes and self-learning content analysis. Saber más sobre NOVO CxP