A continuación te presentamos nuestra lista de aplicaciones para Software para administración de recursos. Los filtros te ayudarán a acotar los resultados para que encuentres exactamente lo que estás buscando.

70 aplicaciones
Ordenar por
Software de gestión de proyectos galardonado
ProjectManager.com es un software de gestión de proyectos en línea que proporciona a los equipos un panel de proyectos para la planificación, el seguimiento y la colaboración en tiempo real. Saber más sobre ProjectManager.com
Herramienta de programación de recursos, seguimiento del tiempo y gestión de licencias.
Teamdeck es una solución completa de administración de recursos para agencias creativas, empresas de software, equipos de productos y equipos de finanzas y operaciones, que admite la programación de recursos, el seguimiento del tiempo, la gestión de licencias, la gestión de la disponibilidad y mucho más. Saber más sobre Teamdeck
La gestión de proyectos, ¡simplificada!
monday.com es una herramienta de gestión de proyectos y colaboración versátil para ayudarte a gestionar cualquier cosa. Construye estructuras, colabora con tu equipo y haz que las cosas se hagan. Saber más sobre monday.com
Herramienta de gestión de proyectos potente, pero simple.
ActiveCollab es una herramienta de gestión de proyectos para profesionales creativos, con herramientas para la gestión de tareas, la colaboración en equipo, así como para el seguimiento del tiempo y el presupuesto. Saber más sobre ActiveCollab
Paquete gratuito de herramientas de gestión, comunicación y colaboración.
Bitrix24 es una plataforma de colaboración empresarial en línea o autohospedada que proporciona CRM, gestión de documentos, tareas, gestión del tiempo y herramientas de gestión de proyectos. Saber más sobre Bitrix24
Gestión de proyectos sencilla.
ProWorkflow es una solución de gestión de proyectos y seguimiento de tiempo en línea fácil de usar que te ayuda a estar al tanto de los proyectos, las tareas, el tiempo, la facturación y todo lo relacionado con la colaboración, todo ello en una única plataforma y una sola vista. El valor real no es cuánto se puede hacer. El valor real es cuánto... Saber más sobre ProWorkflow
Software de administración de recursos y seguimiento de tiempo
10,000ft es una herramienta de planificación y colaboración simple para que las organizaciones dinámicas tomen decisiones operativas confiables entre equipos y cartera de proyectos. Saber más sobre 10,000ft
Gestiona tus proyectos de principio a fin con Wrike.
Wrike es una herramienta de colaboración y gestión de proyectos que ayuda a los usuarios a gestionar proyectos de principio a fin, proporcionando visibilidad completa y control sobre las tareas. Saber más sobre Wrike
Herramientas de gestión de proyectos y colaboración
Easy Projects es una plataforma de gestión y colaboración de proyectos para empresas medianas y grandes, diseñada para ayudar a los equipos de marketing, TI y operaciones a reemplazar las hojas de cálculo, correos electrónicos y pizarras por una sola herramienta en línea. Easy Projects permite a los usuarios ver el estado de sus proyectos en... Saber más sobre Easy Projects
Programación de recursos y gestión de proyectos para agencias
Forecast es una solución de programación de recursos y gestión de proyectos impulsada por inteligencia artificial diseñada para agencias con seguimiento de tiempo, automatización e generación de presupuestos. Saber más sobre Forecast
Software de alquiler en la nube para el sector audiovisual y de eventos y producciones.
Rentman es un software de alquiler en la nube diseñado para empresas de los sectores audiovisual, de eventos y de producción que ayuda a administrar el inventario, programar personal y transporte y emitir presupuestos y facturas. Saber más sobre Rentman
La última generación de automatización de servicios profesionales.
HarmonyPSA respalda todo el ciclo de vida empresarial, desde la generación de clientes potenciales hasta la renovación de contratos. Está diseñada y construida específicamente para empresas de servicios y software, para automatizar las funciones de negocios en una única plataforma disponible desde la nube en cualquier dispositivo. Obtén... Saber más sobre HarmonyPSA
Gestión de proyectos y colaboración laboral
ClickUp es una plataforma de gestión de proyectos intuitiva, diseñada para aumentar la productividad de los equipos de tecnología. Saber más sobre ClickUp
Online Enterprise Work Management Software
Workfront is an enterprise work management platform that centralizes all work and helps manage digital work processes in one system. We orchestrate work across teams by organizing all activities, automating cross-departmental handoffs, and surfacing insights to increase productivity and speed. Saber más sobre Workfront
Aplicación de programación de recursos para agencias, estudios y empresas.
Software de programación de recursos rápido y de fácil uso para agencias, estudios y empresas. Haz un cálculo estimado del tiempo de tu equipo con Float, en quien confían los mejores equipos del mundo. Saber más sobre Float
Software de gestión de proyectos dinámico para empresas modernas
Una de las mejores herramientas de gestión de proyectos para equipos de tecnología. LiquidPlanner ofrece una programación fiable y te ayuda a trabajar en la tarea más adecuada en cada momento. Saber más sobre LiquidPlanner
Paquete de gestión empresarial y ERP en la nube
NetSuite es el paquete de software de gestión empresarial en la nube líder en el mundo, creado específicamente para las necesidades de las empresas medianas y con un fuerte crecimiento. Saber más sobre NetSuite
Time, billing, and project management software for SMBs
BigTime is the access-anywhere operating system behind the greatest consulting teams on the planet. See how we help your project-driven firm track and bill its most important asset: time. BigTime can help you take the guesswork out of utilization, capacity planning, and revenue projections. Saber más sobre BigTime
Software de PSA, gestión de proyectos y planificación de recursos
Mavenlink es una plataforma de software moderna para organizaciones de servicios profesionales y de marketing que ayuda a automatizar las buenas prácticas comerciales para proveedores de servicios creativos y profesionales. Saber más sobre Mavenlink
Project & workflow management for the creative industry
Workamajig is a collaborative project & workflow management software for in-house creative / design teams & agencies in marketing, advertising, & more Saber más sobre Workamajig
Cloud ERP solution for small and medium sized businesses
SAP Business ByDesign is an integrated business management solution delivered on a subscription basis through the cloud. SAP Business ByDesign can be localized for 130 different countries and for several specific industries, including manufacturing, wholesale distribution, PSA, non-profit, and more. Saber más sobre SAP Business ByDesign
Software de programación de equipos basado en la nube
Resource Guru es un calendario de equipo basado en la nube. Es una manera simple de programar personas, equipos y otros recursos en línea. Con una interfaz de arrastrar y soltar fácil de usar y un poderoso conjunto de características, Resource Guru ayuda a las empresas a ser más eficientes y rentables y está obteniendo una excelente respuesta en... Saber más sobre Resource Guru
Marketing & ad agency project management
Admation is project management software that enables marketing teams & ad agencies to manage projects from set up to approved assets. Saber más sobre Admation
Gestión de proyectos y tareas para empresas y equipos creativos
Streamtime es una solución de gestión de proyectos, cotización y facturación para empresas y equipos creativos. Planee y realice un seguimiento del tiempo en la Web o en la aplicación Streamtime para iOS. Saber más sobre Streamtime
#1 PM/PPM (Gartner). Magic Dashboards PMOs Love. Demo Today
WorkOtter is a SaaS PM/PPM that makes PMO automation Easy & Fun. Intake, workflow, Gantt, Agile, Kanban, Time, and 100+ Magic Dashboards. Integrates with MS Project, JIRA, Sharepoint, Outlook, APIs & more. #1 ranked 2017,18,19 per Gartner's Software Advice for usability and reviews. Demo Today. Saber más sobre WorkOtter
Programación y gestión de recursos. Planificación de multiproyectos.
Ganttic es una herramienta de planificación de carteras de recursos y proyectos que ofrece una versión gratuita de hasta 10 recursos en uso. Como software de gráficos de Gantt en línea, Ganttic te ofrece la mejor información general de tus planes a la que puedes acceder desde todos tus dispositivos. Uno de los principales aspectos que aportan los... Saber más sobre Ganttic
Software de automatización para todas las empresas de servicios profesionales.
Accelo te permite administrar todo el trabajo de tus clientes en una potente solución basada en la nube: desde el cliente potencial hasta el pago final y todo lo demás. Accelo te ayuda a informarte en profundidad del rendimiento de tu negocio para que puedas seguir ofreciendo un servicio excelente. ¡Pruébalo ahora gratis! Saber más sobre Accelo
Digital Workplace Software
eXo Platform is a digital workplace solution that helps you connect your teams, improve collaboration, empower and reward your workforce. Saber más sobre eXo Platform
Time tracking for professional services teams
Bric analyzes timesheets and uses machine learning to generate more accurate project plans for graphic designers, software developers, engineers & architects Saber más sobre BRIC
Enterprise Class Project Portfolio Management Solutions
Founded in 1997, Daptiv is the leading provider of on-demand Project Portfolio Management (PPM) solutions. Daptiv’s integrated suite of PPM applications includes portfolio management, project management, resource management, time & expense, document management and more. Daptiv’s customers include world-class organizations such as BASF, Chase... Saber más sobre Daptiv PPM
Project-based ERP for mid-to-large size AE firms
InFocus by Clearview is an enterprise resource planning (ERP) solution for the A/E industry, incorporating project planning, accounting and billing capabilities plus dashboards and API management to connect all your favorite apps. Saber más sobre InFocus
Online timesheets and resource planning tools
ClickTime makes it easy to plan, track, and manage employee time and budgets. Saber más sobre ClickTime
Timesheet, project time management & time tracking software
Dovico is a timesheet, employee time tracking and project time management solution suitable for medium-sized businesses and large enterprises. Saber más sobre Dovico
Cloud-based work management platform for firms of all sizes
GoodDay is a cloud-based work management platform designed to help businesses of all sizes manage project planning, product management, task organization, progress tracking and collaboration. The platform includes an interactive dashboard that enables users to view, plan, schedule and execute tasks. Saber más sobre GoodDay
Portfolio & project management software
UniPhi is a portfolio & project management software which facilitates project collaboration, document management, financial management, time management & more Saber más sobre UniPhi
Time tracking & billing software for professional services
AccountSight is a time tracking & billing software suite for professional services companies with features for forecasting, planning, scheduling, & more Saber más sobre AccountSight
Enterprise Project & Portfolio Management Software
Sciforma lets you manage your entire project portfolio with features to plan, execute and track multiple projects using any methodology, from Agile to Critical Chain. Saber más sobre Sciforma
Multi-project resource management
Meisterplan is a cloud-based project portfolio management and resource management tool. Businesses can easily see resource availability and capacity, gain visibility into projects, prioritize and align project portfolios to strategies, and generate real-time scenario simulations with Meisterplan. Saber más sobre Meisterplan
Elimina la complejidad de la gestión de proyectos complejos.
KeyedIn Projects es una herramienta de gestión de proyectos y cartera que ofrece a las grandes empresas la visibilidad y el control necesarios sobre el rendimiento de los proyectos en toda la organización. KeyedIn Projects es una solución empresarial sumamente flexible para la gestión de proyectos, programas y carteras completas desde una única... Saber más sobre KeyedIn Projects
Herramienta online de gestión de proyectos
Sinnaps es una herramienta de colaboración y gestión de proyectos en la nube. Es capaz de calcular automáticamente la ruta de trabajo más óptima, priorizando tu trabajo y el de tu equipo. Simula diferentes escenarios y los presupuesta para tomar decisiones, sabiendo de antemano cómo pueden afectar al proyecto. Además, re-ajusta la planificación a... Saber más sobre Sinnaps
The Leading Cloud Professional Services Automation Solution
NetSuite OpenAir is the world’s #1 cloud solution for Professional Services Automation. Maximize your services business performance with OpenAir's fully integrated and powerful solutions, like Project Management, Resource Management, Project Accounting, Timesheet +Expense Management, and Analytics. Saber más sobre NetSuite OpenAir
Project lifecycle management for agencies and consultancies
Productive is a cloud-based project lifecycle management solution built for agencies and consultancies, offering team-based collaborative tools across project management, time tracking, sales pipeline, invoicing, calendar-based project and task scheduling, plus profitability monitoring and reporting Saber más sobre Productive
Gestión de proyectos para equipos
Viewpath es una solución de gestión de proyectos basada en la nube que ofrece herramientas como diagramas de Gantt, planificación de la demanda, planificación de tareas, seguimiento del progreso y más. Los equipos pueden colaborar utilizando debates, asignaciones de tareas y visibilidad en tiempo real del estado de los proyectos y los... Saber más sobre Viewpath
Task scheduling for project planning and team management
Easy-to-use visual planning tool for team management and project planning. Plan tasks on a timeline and understand what the workflow will be like next week, month or year. Use boards to prioritise tasks and follow up on task statuses. Saber más sobre Toggl Plan
Project, resource and workflow management software.
Screendragon is a project, resource and workflow management software for mid to large sized marketing, agency and professional service teams. It includes a suite of products for agency operations, marketing operations, and a brand management portal Saber más sobre Screendragon
Team time planning & scheduling solution
Forecast organizes your team’s schedule into visual plans that let you map out your upcoming projects and make smarter resourcing decisions. Saber más sobre Forecast
Salesforce-native project management software
Inspire Planner is a powerful yet easy-to-use Salesforce project management app. Ideal for customer onboarding, PSA and projects of any shape & size. Salesforce Project management is a click away. Try it free with our 30-day trial: http://bit.ly/inspire-planner-trial Saber más sobre Inspire Planner
Everything you need to manage your consulting company.
Mosaic is the all-in-one resource management solution to bring together people, planning, and projects. All the tools you need to unify your team and manage your business: timesheet, planners, scheduling, tracking, tasks, real-time budgeting, and comprehensive reporting. Risk-free trials available. Saber más sobre Mosaic
Resource planning & scheduling for mid-large enterprises
Saviom Enterprise Resource Management (ERM) software is built for enterprise level resource planning and scheduling with real-time visibility and forecasting. Saber más sobre Saviom
Professional service automation tool built on Google G Suite
VOGSY is a mobile-first automated professional services technology built as an extension to Google G Suite and designed to manage accounts, opportunities, resources and projects throughout the quote-to-cash process with features including billing, time and expenses tracking, CRM and data insights Saber más sobre VOGSY
Solución de gestión de trabajo premiada
Ravetree es una solución de administración de trabajo integral diseñada para organizaciones y equipos orientados a proyectos con herramientas para gestionar proyectos, tiempo, recursos y clientes. Saber más sobre Ravetree
Integrated platform for managing resources across projects
eResource Scheduler is an integrated resource management platform that helps enterprises manage human and non-human resources across projects. Professionals can utilize the dashboard to gain an overview of project counts, resource utilization, capacity, and availability of resources. Saber más sobre eResource Scheduler
Plataforma de gestión de canalización y recursos de ventas
Opphound es una plataforma de canalización de ventas y gestión de recursos diseñada para gestionar los recursos de proyecto y oportunidades de ventas. Saber más sobre Opphound
Resource scheduling, time tracking and team project planning
Hub Planner is a web-based resource management platform that supports business teams with drag and drop resource scheduling and requesting, timesheets for time tracking and approval, vacation management and project budget planning, with reporting features including real time dashboard analytics Saber más sobre Hub Planner
Intelligent Professional Services Automation
Kimble PSA is a cloud-based professional services automation solution which helps professional services organizations run their project-based businesses. The software integrates with customer relationship management (CRM) applications to maximize efficiency & align teams around essential processes. Saber más sobre Kimble PSA
Resource planning, time-tracking & invoicing for SMBs
elapseit is a collaborative resource planning and time tracking solution for SMBs, startups, and agencies that helps manage projects from kick-start to invoice Saber más sobre elapseit
Resource allocation tool for project business
Silverbucket is a resource planning solution designed to help businesses like architects, engineers and IT-consulting. It lets project directors manage processes for allocating resources to projects across a single team or the entire organization. Saber más sobre Silverbucket
Enterprise resource planning and team collaboration
PlanStreet is a cloud-based project management and team collaboration platform for on-site and remote workforces in architectural, manufacturing, construction, and energy industries. Key features include financial forecasting, scheduling, critical path mapping, employee task management, and more. Saber más sobre PlanStreet
Plataforma de visualización de marketing y colaboración
ATOMIZED es una plataforma de visualización de marketing y colaboración diseñada para ayudar a equipos de marcas y agencias con funciones de organización, planificación y flujo de trabajo. Saber más sobre ATOMIZED
Meeting room reservation system
Roomzilla is a meeting room reservation system which integrates with calendar systems like Google, Outlook, Office 365 & Exchange to help users schedule & manage their office space, including conference rooms & office equipment. Roomzilla supports API integration, reports, an approval queue, & more. Saber más sobre Roomzilla
Scalable project portfolio management software
Planisware Orchestra is a project portfolio management solution which grants private & public sectors real-time visibility into the entire project portfolio lifecycle Saber más sobre Orchestra PPM
Cloud-based project management solution
awork is a cloud-based project management solution designed to help businesses of all sizes manage & streamline task collaboration between team members. It allows users to utilize Kanban boards to create, organize and display tasks across new projects and monitor status changes in real time. Saber más sobre awork
Resource planning and management
Bridgit Bench is a resource planning solution for businesses within the construction industry which allows users to manage remote workforces, plan construction projects, track employee availability, assign tasks, gather insights & more. The cloud-based system can be used to streamline collaboration. Saber más sobre Bridgit Bench
Solución de previsión de recursos y de planificación de capacidad.
Tempus Resource es una solución de planificación de capacidad y previsión de recursos que proporciona a las empresas de sectores como TI, comercio minorista, fabricación y salud herramientas de gestión de recursos. Las características principales incluyen captura de datos, seguimiento temporal del proyecto, visualización, analíticas y creación de... Saber más sobre Tempus Resource
Fomentar una organización comprometida. Un plan conectado.
Binocs es una solución de planificación de capacidades y demanda de recursos web que ayuda a laboratorios, a las instalaciones de control de calidad (quality control, QC)/garantía de calidad (quality assurance, QA) y I+D para optimizar las cargas de trabajo y hacer un seguimiento del progreso. Saber más sobre BINOCS
Resource planning & scheduling for professional services
Braid is an intelligent resource management & planning solution for professional service organisations of any size, offering automated updates, reporting & more Saber más sobre Braid
Portfolio level project and resource planning
Kelloo is the easy way to run your resource planning, resource capacity planning & forecasting across your project portfolio. Designed for organizations who need to allocate resources efficiently, maximize resource utilization and schedule work in a multi project environment. Saber más sobre Kelloo
Conference Room Scheduling, Desk Booking, Maps and Analytics
Robin is a cloud-based office scheduling software designed to help users book meeting rooms, find desks, and move around the office with tools such as calendar integrations, a scheduling web dashboard, browser & Outlook plugins, analytics, iPad & Android apps, and more Saber más sobre Robin
Space, facility, asset & resource management & scheduling
EZBook is a space, facility, asset, and resource management platform that enables users to schedule and manage the utilization of spaces, facilities, physical assets and resources such as equipment, vehicles, workspaces & more. Organize shared resources and centralize all data in one place. Saber más sobre EZBook
Real time proactive health and safety solutions
Engage is a worker relationship management solution which uses real time collaborative engagement to help businesses build a safe & efficient workplace for their workers. Available as a web and mobile application, Engage ensures your workers are always trained, kitted and safe in the job they do. Saber más sobre Engage