A continuación te presentamos nuestra lista de aplicaciones para Software para bomberos. Los filtros te ayudarán a acotar los resultados para que encuentres exactamente lo que estás buscando.

22 aplicaciones
Ordenar por
Solución de gestión de gobierno electrónico
GovPilot es una solución de gestión de gobierno electrónico diseñada para ayudar a las organizaciones gubernamentales a agilizar y administrar sus operaciones con automatización del flujo de trabajo, creación de informes y analíticas, herramientas de participación constitutivas y mucho más. Las aplicaciones para tabletas y teléfonos inteligentes... Saber más sobre GovPilot
Plataforma de aplicaciones sin código, aplicaciones móviles y formularios
El desarrollador de aplicaciones móviles Snappii te ayuda a desarrollar y personalizar aplicaciones de negocios móviles potentes, sin necesidad de programación ni de codificación, en solo unos días. Saber más sobre Snappii Mobile Apps
Potente gestión de la fuerza laboral para EMS, bomberos y policía
Software online fácil de usar. Muy poderoso y modular, incluye programación, control de horas, seguimiento de certificaciones, correo electrónico/mensajes de texto, formularios online, seguimiento de equipos, seguimiento de clases de capacitación, documentos online y mucho más. Creado específicamente para EMS, bomberos y policía. Saber más sobre eSchedule
Solución de entrega y seguimiento de capacitaciones para departamentos de bomberos
Rescue Hub es una solución de capacitación integrada y diseñada para ayudar a los departamentos de bomberos a gestionar todos los requisitos de capacitación en una plataforma unificada. Los administradores pueden utilizar la plataforma para crear programas personalizados de capacitación de servicios contra incendios, programar sesiones o tareas... Saber más sobre Rescue Hub
Software modular para la gestión de departamentos de bomberos
The Fire Package, de Emergency Reporting, es un software modular para la gestión de bomberos que permite a los usuarios rastrear, gestionar y analizar lo que está sucediendo dentro de su estación de bomberos. La solución cuenta con 16 módulos para operaciones diarias que incluyen informes de NFIRS, ocupación, turnos, entrenamiento y más. Saber más sobre Emergency Reporting
Software de gestión de flotas para el sector del transporte
El software Dossier Fleet Management ayuda a los gerentes de transporte de superficies a controlar y administrar flotas de vehículos y otros activos. Saber más sobre Dossier Fleet Maintenance
Paquete de administración de incidentes basado en la nube para agencias de seguridad
Rhodium Incident Management Suite es una solución de administración de incidentes basada en la nube. Está diseñada para agencias de seguridad pública, como proveedores de servicios médicos de emergencia, departamentos de bomberos, autoridades de aviación, instalaciones industriales o de fabricación, campus escolares y fuerzas de aplicación de la... Saber más sobre Rhodium Incident Management Suite
Online employee scheduling & workforce management software
Employee scheduling and workforce management software for various industries including EMS, fire/rescue, law enforcement, communications, and healthcare Saber más sobre Aladtec
Sistema completo de inspección digital, seguridad y mantenimiento.
CityReporter es una solución de gestión de inspección basada en la nube que ayuda a corporaciones municipales y gobiernos locales a gestionar el riesgo y evaluar el rendimiento de los activos. Ofrece funciones de seguimiento de inspección, planificación de programas de seguridad, presupuestos, mantenimiento de registros, introducción de hojas de... Saber más sobre CityReporter
Workforce management software for police & fire departments
VCS is a workforce management platform, which helps municipalities, law enforcement agencies, and police or fire departments create and schedule work requests for employees. Features include reminders, time clock, real-time updates, employee availability tracking, and reporting. Saber más sobre VCS
Upgrade Your Fire & EMS Essential Operations | PSTrax.com
Upgrade your Fire Department's paper checksheet systems. PSTrax is the leading system for Fire operations checks and logistics management. Track apparatus, SCBA, PPE, inventory, and controlled substance checks in one place. Saber más sobre PSTrax
Web-based operations management for fire departments
Station Check is a cloud-based operations management software designed to help fire departments manage their assets and workflow with dynamic checklists, smart trigger technology, asset tracking, auto-alerting and dashboards, and more Saber más sobre StationCheck
Cloud operations & maintenance toolkit
For Multi-unit restaurants that need tracking & accountability of maintenance & operation tasks without the overkill of CMMS or work orders. Saber más sobre Owl Ops
Records management solution for fire departments
StationSmarts is a web-based records management solution designed for fire departments to manage all of their operations from a single database. The software includes a National Fire Incident Reporting System (NFIRS) interface, pre-fire planning, inspections management tools, duty rosters, and more. Saber más sobre StationSmarts

EDP

Operations planning software for rescue services
EDP is a software for planning vehicle operations. This application has been designed for fire brigades, aid organizations, and rescue and recovery services. EDP gives operations manager an overview of where vehicles are currently deployed and on what orders. Saber más sobre EDP
Document management software for fire departments
FWportal offers extensive management functions for fire departments. The software makes it possible to map complex structures. The team management function helps users assign team members to local stations and divisions. The software can track courses, promotions, driving licenses, and ID cards. Saber más sobre FWportal
Management software for small and large fire departments
MP-FEUER documents information for fire brigades, rescue services, and preventive fire protection providers. Its administrative functions cover all equipment, from the clothing store to hoses and breathing apparatus, and premises. Saber más sobre MP-FEUER
Software for deployment planning in fire departments
Fireboard helps fire departments plan and document their operations. The software consists of a free basic system and six extensions including communication, operations management, situation mapping, state of emergency, patient management, and respiratory protection monitoring. Saber más sobre Fireboard
Management software for fire brigades in Bavaria
FireManager is management software consisting of several modules that are intended to support fire stations in Bavaria in their daily work. Among other things, this web-based application offers functions for device and personnel management. Saber más sobre FireManager
Management software for administration of fire departments
amefire is management software designed to help fire departments of all sizes streamline administrative and other operations. The software is cloud-based and can also be used on Windows platforms. Using a modular structure, amefire can be adapted to the individual needs of each respective service. Saber más sobre amefire
Software for managing fire brigades & administrative tasks
FireOffice is an administration software package for fire brigades and supporting associations, which helps manage a variety of operations. It stores data locally and ensure compliance with General Data Protection Regulation (GDPR) requirements by allowing appropriate data access and control. Saber más sobre FireOffice
syBOS is an online administration program for fire services
To simplify the administrative processes of fire departments, syBOS provides various features for data processing via an online platform. Users can access an overview of staff, vehicles, and devices, as well as store data in a single centralized location. Saber más sobre syBOS