A continuación te presentamos nuestra lista de aplicaciones para Software de intranet. Los filtros te ayudarán a acotar los resultados para que encuentres exactamente lo que estás buscando.

71 aplicaciones
Ordenar por
La plataforma People Engagement®.
Nuevo tipo de intranet de empleados que impulsa el compromiso y la cultura del lugar de trabajo. Logra la participación social de una forma relevante para el trabajo. Las tasas de participación son superiores al 85 %. Saber más sobre Jostle
Herramienta de gestión de tareas y plataforma de comunicación de marca
Speakap es una plataforma de comunicación y red social empresarial que permite a las organizaciones de todos los tamaños mejorar la participación con los empleados que no trabajan en escritorios y los que se desempeñan en la atención al cliente, para compartir nuevos conocimientos, ideas, logros internos y más. Saber más sobre Speakap
Software de colaboración y gestión de tareas para equipos en tiempo real
Samepage es un galardonado software de colaboración y gestión de tareas. El progreso se muestra en tiempo real y ayuda a los equipos a hacer más cosas con menos ruido e interferencias de correo electrónico. Saber más sobre Samepage
Collaboration & content management platform
SharePoint is a collaboration & content management platform which can be used to build portals, collaboration sites, & also content management sites Saber más sobre SharePoint
Paquete gratuito de herramientas de gestión, comunicación y colaboración.
Bitrix24 es una plataforma de colaboración empresarial en línea o autohospedada que proporciona CRM, gestión de documentos, tareas, gestión del tiempo y herramientas de gestión de proyectos. Saber más sobre Bitrix24
Gestión de redes sociales para empresas (ESN) para estar conectado y comunicado.
Yammer es una solución de gestión de redes sociales para empresas privadas que permite a los empleados colaborar de forma segura a lo largo del tiempo y la distancia. Yammer proporciona una plataforma única y segura en la que las empresas pueden compartir información, recursos y aplicaciones empresariales. Saber más sobre Yammer
Colaboración segura en equipo
Glasscubes es una plataforma de colaboración basada en la nube que utilizan empresas y el gobierno. Brinda una forma eficiente de colaborar, almacenando y compartiendo la información fuera del firewall de la organización de una forma segura, precisa y accesible desde cualquier lugar. Saber más sobre Glasscubes
Knowledge sharing & insights platform
Bloomfire makes it simple to find and share knowledge across teams and organizations. By bringing all company knowledge into one secure, searchable platform, Bloomfire helps teams stay aligned, work efficiently, and make informed decisions. Saber más sobre Bloomfire
Digital Workplace Software
eXo Platform is a digital workplace solution that helps you connect your teams, improve collaboration, empower and reward your workforce. Saber más sobre eXo Platform
Soluciones de trabajo digital adaptadas a la empresa
Las soluciones de Digital Workplace combinan intranet, colaboración, mensajería, formación y más de 50 integraciones incorporadas para mejorar el rendimiento empresarial en un único sistema. Saber más sobre MangoApps
Employee intranet & collaborative suite with built-in apps
OnSemble employee intranet & collaborative suite empowers organizations with greater productivity and collaboration Saber más sobre OnSemble Intranet Portal
Plataforma de gestión de redes sociales para empresas y comunicación
Una plataforma de gestión de redes sociales para empresas y comunicación para el lugar de trabajo. Saber más sobre talkspirit
Powerful enablement for your sales and marketing teams
Drive stronger execution with marketing and sales to convert leads into customers by putting the right content into the right hands for every selling situation. Saber más sobre Seismic
Una aplicación de comunicación móvil para empleados remotos
Beekeeper es una plataforma de comunicación móvil usada para llegar y conectar a todos los miembros de una organización y fomentar su implicación. Saber más sobre Beekeeper
Software de colaboración empresarial e implicación del equipo.
Workmates es un software social para negocios basado en la nube que fomenta la participación del equipo y la colaboración con programas de reconocimiento y recompensas para empleados. Saber más sobre Workmates
Compliant onboarding software
Onboard is the industry standard onboarding software that streamlines paperwork, processes & training using automated workflows, customized form creation & more Saber más sobre Onboard
Soluciones de comunicación y colaboración para tu negocio.
La intranet interactiva líder del sector de Jive es la puerta de entrada a los activos más importantes de una organización: el conocimiento y las personas. Saber más sobre Jive
White-label Client Portal and Cloud-based Team Collaboration
Clinked is a cloud-based client portal and collaboration tool. Allow clients, internal teams and project groups to efficiently work within branded, secure and intuitive workspaces. Increased brand recognition and productivity of Clinked will drive client retention and setup apart from competition. Saber más sobre Clinked
Intranet Software & Digital Workplace Solutions
Igloo is a leading provider of digital workplace solutions, helping companies move beyond traditional intranets to inspiring digital destinations that improve communication, knowledge sharing, collaboration, and culture. Saber más sobre Igloo Software
Enterprise knowledge sharing platform
IBM Connections is an internal communications & enterprise social networking solution enabling instant engagement between users, with file sharing, group chats, collaborative document editing, and more Saber más sobre IBM Connections
Plataforma de software de intranet social
Noodle es una intranet social con una amplia gama de aplicaciones para mejorar la comunicación y la colaboración en toda la empresa. Saber más sobre Noodle
Software de intranet social y de colaboración para organizaciones
ThoughtFarmer es una solución de intranet social diseñada para centralizar inteligencia colectiva, mejorar la comunicación interna, promover la colaboración y más. El software incluye herramientas para gestionar la comunicación, el contenido, los activos, los documentos, el reconocimiento y la colaboración. Saber más sobre ThoughtFarmer
Intranet solution for small to large businesses
LiveTiles is an intranet solution designed to help small to large businesses manage and centralize workflow across platforms including SharePoint, Microsoft Office 365 and Azure. Its drag-and-drop interface allows users to create intranet sites, communication sites, portals, dashboards and more. Saber más sobre LiveTiles
Cloud based Intranet solution
A cloud-based intranet solution for business, MyHub provides companies with a large range of business tools via their own secure and customizable intranet site Saber más sobre MyHub
Ofrece al personal un lugar de trabajo al que llamar hogar.
Ofrece al personal un lugar de trabajo al que llamar hogar. Accede a cada aplicación, comparte información y colabora en una intranet central. Saber más sobre Claromentis
Social Networking and Information Sharing for Enterprises
Honey is a window into everything that’s interesting, timely and relevant to your company through a uniquely designed and personalized feed. Saber más sobre Honey
Employee app & portal for remote teams
Blink is a complete employee app and portal solution for mobile teams to encourage communication, enhance productivity, and keep everyone informed Saber más sobre Blink
Google intranet social enterprise portal for G Suite users
LumApps is an intranet for G Suite users designed to streamline corporate communication & collaboration, and improve culture sharing & employee experience Saber más sobre LumApps
The modern employee intranet
Simpplr is the modern employee intranet. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication Saber más sobre Simpplr
Colaboración digital en el trabajo y plataforma de intranet social
Happeo es una plataforma de personal digital integral que permite a comunicadores internos, equipos de TI y gerentes involucrarse, informar y conectarse con los empleados a través de una intranet unificada, redes sociales y herramientas de colaboración que funcionan a la perfección con Google Suite. Saber más sobre Happeo
Intranet software and internal communications expertise
Source intranet software by IC Thrive is built for internal communicators, HR pro's and marketers in finance, healthcare, and corporations. IC Thrive combines internal communications best practises and expertise to empower our customers to build thriving workplaces. Saber más sobre Intranet Connections
Enterprise Social Collaboration Software
Communifire is an enterprise social collaboration platform which empowers employees to share ideas & collaborate on content while still retaining control over who can do & see what. Everything a group needs is in one place with updates on all groups coming to users in one place too. Saber más sobre Communifire
Secure internal communication app
Qnnect is a secure internal communication app which focuses on employee engagement, micro-learning and community building using features such as a newsfeed, instant messaging, quizzes, video coaching, analytics, and more. Native mobile apps allow teams to communicate and collaborate on-the-go. Saber más sobre Qnnect
Mobile-first employee communication for large organisations
Staffbase is a employee communication platform for internal communications in large and distributed organizations. It is built for effective internal communication with a maximum of reach and relevance. The platform can easily be extended into a nimble, user friendly Mobile Intranet. Saber más sobre Staffbase
The All in One Digital Workplace, Intranet & Portal
GreenOrbit is an all in one digital workplace, intranet & portal. It features an Enterprise Social Network, Document Management, Forms, CMS & much more. Saber más sobre GreenOrbit
Your ultimate online community.
Hoop.la online community is the easiest, most flexible way to communicate with your customers, fans, employees, franchise owners, influencers, and partners. Hoop.la's blogging, forums, calendar, surveys, chat, member management, and advanced reporting centralize conversations in a space you control. Saber más sobre Hoop.la
A digital experience cloud to unite your enterprise
Unily's Digital Experience Cloud is an award-winning digital experience platform that empowers modern businesses with the best tools to communicate, collaborate and innovate. Saber más sobre Unily
Intranet software for organizations with distributed teams
Interact is an intranet software which helps organizations with distributed teams connect, communicate, & collaborate using calendars, forums, ideas, questions & voting, & more. Integrations with apps like Slack, Trello, Dropbox, & Google Drive serve to streamline the user-workflow. Saber más sobre Interact
HyperOffice Online Collaboration Software offers growing businesses a single online stop of all the essential tools that teams need for successful collaboration, communication and information management from any browser on any desktop, laptop or mobile device. These applications include business class Email with spam and anti-virus protection,... Saber más sobre HyperOffice
Social intranet, task manager, knowledge base & more
Alma Suite is a cloud-based platform which combines a private social network, knowledge base, and tools for task management, training, idea generation, and more Saber más sobre Alma Suite
Base de conocimiento para equipos y organizaciones en crecimiento
Elium te ayuda a crear fácilmente un punto central para equipos en crecimiento que necesitan organizarse y acceder a contenido crucial para su trabajo. Elium es una solución moderna de gestión del conocimiento que permite a las organizaciones capitalizar mejor a sus equipos y favorecer su crecimiento en torno a la documentación clave. Saber más sobre Elium
Intranet & collaboration platform
Twine is a cloud-based intranet & collaboration platform which offers forums, polls & surveys, news & blogs, instant messaging, calendars, file manager, & more Saber más sobre Twine
Intranet platform for SharePoint & Office 365
Bonzai is an intranet platform for SharePoint and Office 365, designed to facilitate communication, engagement, collaboration, & productivity for 200+ employees Saber más sobre Bonzai
Digital experience platform & content management solution
Centralpoint by Oxcyon is a digital experience platform & content management solution for enterprises. The cloud-based tool allows users to control knowledge, data, documents, forms, emails, learning, compliance, & more whilst also providing features for managing employees, clients & partners. Saber más sobre Centralpoint
Intranet solution for businesses of all sizes
Creative Social Intranet is a solution which helps businesses manage employees, recognition/reward programs, on-boarding, ticketing, social gamification, & more. The platform lets users handle schedules, documents, ideas, & media, & share them among team members within a unified intranet portal. Saber más sobre Creative Social Intranet
Social intranet & digital workplace for Office 365
Synigo Pulse is an internal communications platform which helps employees to collaborate and share updates across teams, departments, countries using Office 365 Saber más sobre Synigo Pulse
Adaptive online workspace on top of Office365 & RemoteApps
Workspace 365 is a digital workplace which provides teams with a centralized platform to collaborate and work on projects. The system allows administrators to combine existing business applications into a single interface, and provides intranet widgets, role-based access, single sign-on, and more. Saber más sobre Workspace 365
Herramienta de colaboración para equipos de pequeñas empresas
Bolste es un centro de trabajo digital integral y una herramienta de colaboración para equipos de pequeñas empresas. Con herramientas que incluyen mensajes de negocios, intercambio de archivos, áreas de trabajo, videos, documentos en vivo, tareas y mucho más, Bolste pretende ayudar a los equipos pequeños a mejorar la productividad y las... Saber más sobre Bolste
Plataforma de intranet y comunicaciones para lugares de trabajo digitales
Hub es una solución de intranet inteligente y un portal seguro de clientes destinado a equipos, oficinas y organizaciones de sitios múltiples para colaborar, comunicarse y compartir información. Saber más sobre Hub
Content management software for medium and large enterprises
ElcomCMS is a website content management software with more that 100+ base features and modules Saber más sobre elcomCMS
Intranet software suite
The most complete Intranet Suite for managing and distributing relevant content, connecting users across departments & offering an integrated enterprise search. Saber más sobre IntelliEnterprise
Intranet social para la colaboración y la cultura de la empresa
Colibo es una plataforma de intranet social para equipos dentro de empresas cuyo objetivo es mejorar la cultura de la empresa y ayudar a la colaboración con el intercambio de archivos, integraciones, búsqueda y más. Saber más sobre Colibo
SharePoint intranet solution for enterprise & corporate
365Appz Intranet is a ready-to-use SharePoint intranet solution designed to help organizations improve internal communications, employee engagement, and more Saber más sobre 365Appz Intranet
SharePoint & Office 365 intranet solution
LS Intranet is an intranet solution for Office 365 & SharePoint which includes a chatbot, workflow & task management, ideation tools, Yammer integration & more Saber más sobre LS Intranet
Enterprise intranet platform for SharePoint
IntranetPro from Codesigned is an enterprise intranet solution for SharePoint which is designed to empower users to manage intranet content, engage employees, and measure user adoption. The system offers personalized content feeds, hubs for different content types, and detailed engagement analytics. Saber más sobre IntranetPro
Internal content creation and knowledge sharing platform
Cocoom is a content creation and knowledge sharing platform for project management and team collaboration. The internal communication tool allows managers and employees to share daily memos, visions, action plans, feedback, and more with customizable branding and templates. Saber más sobre Cocoom
Open source enterprise collaboration software
Cyn.in is an open source enterprise 2.0 collaboration software that inter-connects your people with each other and their collective knowledge, seamlessly. Cyn.in helps teams to communicate faster and build collaborative knowledge by sharing and discussing various forms of digital content within a secure, unified application. It combines the... Saber más sobre Cyn.in
Workflow automation & reporting business platform
Precuro is an easy to use, visually attractive, enterprise 2.0 intranet portal software with workflow automation and robust reporting. Precurio gives your organization a one point access to information and also helps you streamline your business processes/workflow, while improving communication and collaboration amongst employees. Saber más sobre Precurio
Enterprise social network
YoolinkPro is a customizable social networking solution that allows you to create a private collaboration network for your company, and to easily moderate communities. Saber más sobre YoolinkPro
Connect employees to business processes
Neudesic Pulse is an enterprise social networking and internal communication platform connecting employees to operations. Neudesic Pulse lets your employees collaborate internal information and share documents with other employees, partners and customers. The Neudesic Pulse software supports word documents, excel spreadsheets, powerpoints... Saber más sobre Neudesic Pulse
Enterprise social network and social media app
tibbr is an enterprise social network and social media content application that provides a platform for in-company content sharing, collaboration and communication. tibbr allows you to keep updates on your colleague's statuses and activities, with the ability to post news and updates, make announcement and share ideas. You can use tibbr to... Saber más sobre tibbr
Award-winning employee communications app. (Enterprise only)
Sitrion ONE app provides award-winning mobile solutions for the digital workplace, making work better for working people every day. Saber más sobre Sitrion ONE
Enterprise social networking tool
SAP Jam is a cloud-based enterprise social networking suite and collaboration tool to connect customers, partners and employees. SAP Jam can be used to protect corporate data by collaborating over a secure network. The solution enables employees to find experts and colleagues to collaborate with, as well as providing a place to organize and manage... Saber más sobre SAP Jam
Software de intranet social para pymes y grandes empresas.
Digital Employee Engagement Platform (DEEP™) es un software de intranet social basado en la nube que se conecta e implica a la fuerza laboral dispersa en factores geográficos y demográficos. Saber más sobre DEEP Intranet
Web CMS software developed for public sector organizations
Ideagen Easysite is a web and enterprise content management and digital asset management software enabling the storage and management of all types of digital media assets for public sector organizations Saber más sobre Easysite
The next generation knowledge base
Crowdbase is the single app you need to centralize, share and find your company's knowledge, all in one private and secure environment. Whether you're looking to centralize articles, links, files or questions, Crowdbase will allow you to share in a breeze, find instantly, stay in the know, and more importantly...save time! You can also let... Saber más sobre Crowdbase
Plataforma de colaboración social
Plek es un software social y de colaboración que ofrece a las PYMES y a las grandes empresas una intranet social, un portal social para miembros y una plataforma segura de intercambio de conocimientos. Saber más sobre Plek
Lugar de trabajo digital para empresas y organizaciones
Lugar de trabajo digital para que tu empresa u organización administre de manera eficiente tu comunicación, colaboración, proyectos, documentos, conocimientos y más. Saber más sobre Jamespot
Integrated intranet, portal, collaboration & directory
Invotra's Intranet is a customizable digital workplace which is designed to facilitate collaboration, information sharing, and information management Saber más sobre Invotra Intranet
Customizable digital workplace intranet
Wizdom is a customizable intranet solution which enables users to create & manage their own digital workplace with custom branding, rich media content, a news portal, a form designer, gamification, & more. It helps users collaborate with their team from anywhere Saber más sobre Wizdom
Digital workplace solution for businesses of all sizes
Powell 365 is an intranet solution, which helps businesses manage processes related to communication between teams and coworkers in the digital workplace. It lets users handle collaboration by providing access to company information, business applications, and corporate documents. Saber más sobre Powell 365